OZNAM: Ako povýšiť registráciu a hrať ďalej?

(18. 01. 2018)

V súvislosti s Novelou zákona č171/2005 Z.z o hazardných hrách, ktorá ukladá našej spoločnosti povinnosť overiť totožnosť hráča a platným znením Všeobecných obchodných podmienok, si Vás dovoľujeme upozorniť, že hráčske kontá s nepovýšenou registráciou sa od 28.12.2017 nemôžu zúčastniť hier v našej herni etipos.sk.

Ak aj naďalej, v čom pevne veríme, chcete tipovať a hrať v našej herni, je povýšenie Vašej registrácie zákonným požiadavkom.

Ako teda postupovať pri povýšení registrácie? Nie je to vôbec zložité!

1/ Pre povýšenie registrácie Vás prosíme najprv o overenie Vašich osobných údajov v registračnom formulári / tabuľke s osobnými údajmi (po prihlásení sa na Vaše hráčske konto vojdite v menu Vášho hráčskeho konta na eTIPOS.sk  "Moje konto -> Osobné údaje").

Pokiaľ ste nový hráč, tak je v tabuľke potrebné vyplniť všetky požadované údaje.

Ak povyšujete Vašu už existujúcu registráciu, tak v tabuľke s osobnými údajmi doplňte iba chýbajúce údaje.
POZOR!  V prípade potreby je možné zmeniť iba mail, tel. číslo a adresu.
Ostatné údaje prosím nemeňte, budú vám zmenené na základe zaslaných dokladov, nakoľko niektoré zmeny môže previesť len operátor TIPOSu. Ak Vám systém pri vypĺňaní formulára s osobnými údajmi oznámi zhodu údajov alebo máte zmenené číslo bankového účtu (IBAN),  kontaktujte nás prostredníctvom infolinky 18 177 alebo 18 277 (v pracovné dni od 07:30 do 16:30), alebo cez formulár pre reklamácie a podnety.

-       V tabuľke požadovaný Nickname, teda Vaša prezývka, bude Vašim identifikátorom v hrách, napr. pri pokeri, pri marketingových akciách, súťažiach a podobne. Nickname je možné zadať iba raz.

-       Dôkladne si v tabuľke prosím skontrolujte správnosť telefónneho čísla. Správne uvedené telefónne číslo, ktoré používate, je dôležité pre ďalší postup. Vaše aktuálne platné telefónne číslo vpíšte do políčka „Mobil" a potvrďte.

2/ Následne vám bude zaslaná SMS s kódom, ten zadajte do požadovaného poľa a potvrďte. Po tomto úkone sa vám na hráčskom konte, v sekcii "Správy" (vpravo hore) zobrazí správa s odkazmi na nahratie dokladov.

3/ Odkaz, ktorý smeruje na stránku s nahratím dokladov dostanete aj e-mailom. V prípade neobdržania e-mailu s odkazom na nahratie dokladov, prosím realizujte nahratie dokladov cez tento odkaz: https://www.etipos.sk/Player/UploadDocument.aspx  (nezabudnite, že musíte byť prihlásení na hráčskom konte). Na tejto stránke prosím nahrajte fotokópie, fotografie alebo scany (pdf formát nie je akceptovaný) dvoch rôznych dokladov Vašej totožnosti.

 

  • Ak ste občan Slovenskej republiky, je nutné nahrať OBOJSTRANNÚ (teda PREDNÚ aj ZADNÚ stranu) neupravovanú fotokópiu, scan alebo fotografiu Vášho platného OBČIANSKEHO PREUKAZU/ID KARTY s čitateľnými identifikačnými údajmi. Okrem toho je tiež nutné nahrať fotokópiu ďalšieho platného dokladu, potvrdzujúceho Vašu totožnosť (napr. prednú stranu VODIČSKÉHO PREUKAZU alebo KARTY POISTENCA, PAS a podobne).
  • Ak ste cudzinec s trvalým pobytom na území Slovenskej republiky, je nutné zaslať farebnú fotokópiu dokladu o povolení na pobyt s viditeľnou fotografiou a čitateľnými identifikačnými údajmi, a tiež ďalší doklad (napr. vodičský preukaz, preukaz poistenca a podobne).

Fotografie / scany s vašimi dokladmi nie je možné nahrávať vo formátoch .pdf a .doc(x). Povolené sú iba obrázky vo formáte .jpg, .jpeg, .png, .gif, .bmp.

Po nahratí dokladov, stlačte tlačidlo "ODOSLAŤ DOKLADY"

4/ Po úspešnom spracovaní dokumentov a potvrdení povýšenia vašej registrácie TIPOS-om obdržíte notifikačný email. Vaša registrácia bude povýšená a môžete vstupovať s týmto hráčskym kontom do hier v herni etipos.sk

Pri problémoch so spracovaním dokumentov (nedostatočná kvalita, nedostatočný počet odoslaných dokladov) sa vám zobrazí správa na hráčskom konte a tiež vás budeme kontaktovať e-mailom.

Aktivácia komplexnej registrácie bude vykonaná po zaslaní požadovaných dokladov najneskôr do 5 pracovných dní.

V prípade akýchkoľvek otázok a problémov nás prosím kontaktujte prostredníctvom infolinky 18 177 alebo 18 277 (v pracovné dni od 07:30 do 16:30), alebo cez formulár pre reklamácie a podnety.

 

TIP1: Neodkladajte si povýšenie na moment, až keď budete chcieť hrať – v závislosti od množstva hráčov čakajúcich na povýšenie registrácie, sa lehoty na spracovanie predlžujú a  môže teda trvať aj niekoľko dní, kým budú vaše zmeny spracované a overené.

TIP2: Pre úspešné zakončenie si pozorne prečítajte inštrukcie. Fotokópie a údaje na nich musia byť dobre čitateľné, v dostatočnej veľkosti a vo vysokom rozlíšení. Systém neakceptuje formát *.pdf a *.doc(x).

 

Naspät

Hry plné pokladov!
Melónová horúčka!
V piatok hráte o závratné výhry!
Televízna súťaž!